4 Nisan 2013 Perşembe

ALIŞVERİŞE DEVAM...


Bahar ayı geldi havalar güzelleşti, bu güzel havaları bulmuşken insan kendini dışarı atmadan yapamıyor. Tabi dışarı çıkmışken benim için vazgeçilmez bir alışkanlık olan alışveriş yapmak, mutlaka birkaç parça ganimetle eve dönüyorum.Aşağıdakiler de son alışverişte aldıklarım.



Gömlek: Colins'ten, üç günlük %30 indirim vardı. Bahar aylarında en çok giydiğim şey gömlek bu güzel renkteki gömleği bulmuşken kaçırmak istemedim.




Tişört: Rodimood, bu tür baskılı tişörtleri seviyorum.



Yazın vazgeçilmezi beyaz terlik yada babetler.



Son olarak bu çiçek desenli çantayı aldım, daha önce aldığım çiçekli babetlerle çok uyumlu oldular. Bu sezon ayakkabı ve çantalarda çiçek desenine çokça rastlamak mümkün. Bu da Sacha bijuteriden alındı.


Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...