25 Haziran 2013 Salı

IKEA GEZİM


Sonunda benim de yolum Ikea'dan geçti ve istediklerime kavuştum.Yaşadığım şehirde Ikea olmadığı için internet mağazasından ürünlere bakıp iç geçiriyordum.Tatil amaçlı çıktığım gezide Ikea'yı bulmuşken alışveriş yapmamak olmazdı. Gezdim gördüm test edip onayladım. Özellikle ürünleri paketleme şekilleri hoşuma gitti. Ürünlerin çoğu çok kullanışlı tasarlanmış. Kısacası ben bayıldım Ikea'ya. Neyse aldıklarıma geçelim.

Aşağıda görmüş olduğunuz çekmece içleri için organizer olarak tasarlanmış.



Bunlar da Ikea'nın klasik çerçeveleri en çok almak istediğim ürünlerdi.








Çok amaçlı saklama kutuları



Gül desenli ferforje peçetelik.


Bunlar da ferforje mum tabakları.



Sizi Ikea'dan karelerle bırakıyorum.













 Bu karede ben ve almış olduğum tv sehpam. Henüz paketinden çıkarıp kuramadığım için bu şekilde paylaştım.

































Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...